donderdag 14 maart 2013

En in een tijdschrift!

Wandelsport Magazine, nummer 1, maart 2013

En na de verschijning in de krant werd ik kort geleden ook nog geïnterviewd voor Wandelsport Magazine, van de KNBLO, over de Fjoertoer!

Dit jaar wordt deze bijzondere tocht voor de zesde keer georganiseerd hier op Terschelling, en voor de vijfde keer werk ik mee aan de organisatie, die in handen ligt van een werkgroep van de Stichting Evenementen Terschelling, mijn grootste opdrachtgever. Op 6 april is het weer zover, dus ik krijg al een beetje de kriebels... Dit jaar waren de ruim 3.000 kaarten in een kwartier uitverkocht, dus de lat ligt hoog!

Weinig tijd om te bloggen, koken en naaien nu dus helaas, maar dat komt straks allemaal wel weer, nu wordt ieder half uurtje waarin de kinderen me even niet nodig hebben dubbel en dwars benut...

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...